چرا خرید برند

چرا خرید برند

شما به راحتی می توانید برای جلوگیری از اتلاف وقت، از لیست برند هایی که در این سایت ثبت شده، اقدام به خرید برند نمایید. در این سایت می توانید برند متناسب با کالای خود را پیدا کرده و در کمترین زمان و بدون هیچ دردسری آن را از شخصی که به آن نیاز ندارند خریداری کرده و علاوه بر جبران هزینه های ثبتی ، در وقت خود نیز صرفه جویی نمایید. نقل و انتقال برند در ایران کاملا قانونی می باشد و بسیار راحت و آسان می باشد و طی مدت زمان کمی این کار قابل انجام می باشد. برای خرید یک برند ثبت شده، می توانید با ما مشاوره کنید تا برندهایی که برای کالا و کار شما مناسب می باشد را به اطلاعتان برسانیم و نقل و انتقال برند را به ما سپرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمت مناسب برند مورد نظر شما را خریداری کرده و به نام شما نماییم. بنابراین با کمک از شهر برند می توانید به راحتی نام تجاری مورد نظر خود را یافته و در کمترین زمان و با قیمتی مناسب آن را خریداری نمایید. این کار علاوه بر اینکه به شما قدرت انتخاب بین چندین برند را می دهد، باعث وارد شدن هر چه زودتر شما به بازار می شود که در نهایت منجر به سود رسانی بیشتر می گردد. بنابراین هنگامی که شما برای ورود به بازار، استراتژی دارید و برنامه ریزی درستی انجام داده اید، دیگر جایز نیست تا منتظر ثبت برندتان باشید. به راحتی از میان برند های موجود می توانید آن برندی را که برای کالایتان مناسب تر است را انتخاب کرده و فقط مالکیت آن را تغییر دهید. نقل و انتقال علامت تجاری بسیار راحت و آسان بوده و در مدت زمان کوتاهی انجام می گردد.

انتقال مالکیت برند

برای خرید برند، شما می توانید برند خود را انتخاب نمایید و اینکه در چه دفتر خانه ای این امر انجام گردد را خودتان مشخص نمایید. اما ممکن است دفترخانه انتخابی شما در این کار تجربه نداشته باشد و متن صلحنامه یا استعلام از اداره ثبت شرکت ها را درست انجام ندهد یا اشتباهی در ثبت موارد صلحنامه باشد که باعث اشتباه شدن متن روزنامه رسمی گردد. واضح است که این کار باعث اتلاف وقت می گردد. شهر برند با معرفی دفترخانه های با تجربه در زمینه انتقال مالکیت برند، شما را در این زمینه راهنمایی می کند. پرداختی های انتقال مالکیت برند شامل ۱۰% مبلغ کل قرارداد به شکل پیش پرداخت می باشد که قبل از انعقاد قرار داد می بایست پرداخت شود. بعد از این مرحله استعلام برند از اداره ثبت انجام می گیرد. باقی مبلغ مورد توافق که معادل ۹۰% می باشد در دفتر اسناد رسمی بعد از امضای سند نقل و انتقال دریافت می گردد. کلیه مراخل خرید برند در ایران مانند مراحل نقل و انتقال قراردادی برند می باشد زیرا این امر باعث شده است در حین نقل و انتقال شرکت ها و واگذاری امتیازات بنگاه های اقتصادی امکان انتقال برند و نام و نشان هایی که متعلق به آن بنگاه می باشد نیز میسر شود که باعث اهمیت خرید برند می شود. امکان خرید برند سبب شود که برند هایی که از سوی مالکانشان بی استفاده ماند است از حالت راکدی بیرون بیایند و تا زمان اتمام مهلت با انتقال مالکیت به نام شخص دیگری شرایط استفاده مجدد آنها فراهم گردد.

مراحل خرید برند

مراحل خرید برند تجاری بدین ترتیب می باشد که در گام اول شما باید از دفتر خانه اسناد رسمی استعلامی از اداره ثبت علائم تجاری بگیرید که این استعلام برای مجاز بودن خرید برند می باشد این استعلام به معنای عدم وجود هیچ مانعی برای خرید برند می باشد. همچنین در این استعلام نام تجاری مورد نظر نیز یکبار دیگر بررسی می گردد و صحت آن نیز بررسی می گردد. در گام دوم صلحنامه ای توسط دفتر خانه اسناد رسمی تنظیم می گردد که باید توسط فروشنده برند و شما که به عنوان خریدار برند معرفی شده اید امضا گردد. بعد از این مرحله در گام سوم منتظر چاپ آگهی نقل و انتقال در روزنامه رسمی می شوید که بدین ترتیب با یک استعلام ساده و مطمئن شدن از اینکه برند مورد انتخاب تان موجود است، به راحتی می توانید با شخص فروشنده از طریق واسطه ها ارتباط برقرار کرده و با توافق حاصل شده در دفتر خانه کارهای ثبت انتقال را انجام داده و بعد از اینکه آگهی روزنامه آن چاپ شد برند به نام شما خواهد بود.