برند فروشی یا برند آماده چیست و دارای چه مزایایی دارد؟

برند فروشی یا برند آماده چیست و دارای چه مزایایی دارد؟

برند فروشی یا برند آماده در واقع تمام مراحل ثبت برند و علامت تجاری را طی کرده و آماده بهره‌برداری می‌باشد.

در اختیار داشتن برند تجاری برای مالک آن یک نوع امتیاز است و جزء اموال و دارایی‌های وی تلقی می‌شود، بنابراین او این حق را دارد که در ازای دریافت مبلغی مشخص آن را به غیر واگذار نماید.

چرا برند فروشی بخریم؟

ثبت برند تجاری مستلزم زمان، مراحل، شرایط و پیچیدگی‌های خاص خو می‌باشد.

برای بعضی از افراد به دلایلی که در زیر بیان خواهیم کرد ثبت برند امکانپذیر و یا مقرون به صرفه نیست. بنابراین برند فروشی می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای این افراد باشد.

  • بعضی‌ها فرصت کافی برای طی کردن مراحل ثبت برند (حداقل ۵ تا ۶ ماه) را ندارند. بنابرین با خرید برند آماده در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنند، چرا که خرید علامت تجاری تنها با حضور در دفترخانه ثبت اسناد رسمی امکان‌پذیر است.
  • برای ثبت برند نیاز به مجوز فعالیت مانند جواز تاسیس یا پروانه بهره‌برداری خواهید داشت و اگر برند مورد نظر لاتین باشد باید کارت بازرگانی هم داشته باشیم. اما خرید برند آماده هیچ کدام از این مدارک را نیاز ندارد.
  • برند فروشی دردسرهای ثبت برند را ندارد! مثلا چون تمام مراحل ثبت آن به اتمام رسیده و تصدیق آن صادر شده، دیگر نگرانی رد اظهارنامه یا اعتراض افراد ثالث را نخواهید داشت.
  • برند فروشی یا علامتی وجود دارد که قبلا در بازار دارای کارکرد بوده است. شاید فکر کنید ایده‌های بهتری برای رشد و گسترش آن برند تجاری دارید! با خرید برند می‌توانید تمام ایده‌های خود را اجرایی کنید.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید
سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید