نحوه خرید و ثبت برند خمیردندان

نحوه خرید و ثبت برند خمیردندان

مدارک لازم برای اشخاص حقوقی:

-کپی کارت ملی و شناسنامه هر یک از افراد شرکت
-کپی مجوز فعالیت مانند پروانه بهره برداری یا پروانه ساخت یا جواز تاسیس یا گواهی فعالیت صادر شده از نهادهای دولتی
-کپی کارت بازرگانی در صورت استفاده کردن از حروف لاتین و یا فینگیلیش در ثبت برند
-کپی آخرین تغییرات شرکت و روزنامه تاسیس
-نمونه علامت تجاری در ابعاد ۱۰ در ۱۰ سانتی متر (در صورتی که نمونه گرافیکی دوبعدی سه بعدی و یا چند بعدی باشد باید از شش زاویه آن عکس تهیه و در یک نمودنه واحد ارائه شود.)
-زمانیکه مراحل توسط نماینده قانونی مانند وکیل انجام شود باید مدارک حق امضا آن ضمیمه گردد.

مدارک لازم برای اشخاص حقیقی:

-کپی کارت ملی و شناسنامه شخص تقاضادهنده
-کپی کارت بازرگانی در صورت استفاده کردن از حروف لاتین در ثبت برند
-کپی مجوز فعالیت مانند پروانه بهره برداری یا پروانه ساخت یا جواز تاسیس یا گواهی فعالیت صادر شده از نهادهای دولتی
-زمانیکه مراحل توسط نماینده قانونی مانند وکیل انجام شود باید مدارک حق امضا آن ضمیمه گردد.
-نمونه علامت تجاری در ابعاد ۱۰ در ۱۰ سانتی متر(در صورتی که نمونه گرافیکی دوبعدی سه بعدی و یا چند بعدی باشد باید از شش زاویه آن عکس تهیه و در یک نمودنه واحد ارائه شود.)

برای انتخاب نام برند باید به نکات زیر توجه نمایید:

-دارای تلفظ ساده و روان
-مشخص کننده موقعیت محصول در بین رقبا باشد.
-بتوان آن را به راحتی بخاطر سپرد.
-پیام محصول را به خوبی برساند.
-جلب مصرف کنندگان برای خرید محصول

ثبت برند بین المللی

اگر شما قصد ثبت برند بین المللی علائم تجاری را دارید ابتدا باید ثبت ملی را در اداره کشور مبدا آغاز نمایید که از اداره مالکیت صنعتی امکان پذیر است بنابراین اظهارنامه ای در خصوص برند خمیردندان را که شامل مواردی همچون لیست کالا، مشخصات و خدمات علایم می باشد را تکمیل نموده که پس از انتخاب کشور مورد نظر و ارائه اظهارنامه باید هزینه مشخص شده را در مورد تقاضا به فرانک سوئیس به حساب WIPO پرداخت نمایند.
طبق ماده ۱۴ قانون ثبت علایم تجاری مدت اعتبار برند ده سال می باشد که می توان پس از پایان این دوره مجدد آن را تمدید نمود و حق استعمال انحصاری ده سال با صاحب علامت خواهد بود همچنین اگر برند ثبت شده به مدت سه سال استفاده نشده باشد هر شخصی می تواند برای ابطال به دادگاه صالحه اعلام کند.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

مدارک لازم برای خرید و ثبت برند دوغ به صورت حقیقی

مدارک لازم برای خرید و  ثبت برند دوغ به صورت حقیقی 

۱٫ارائه مدارک شناسایی مانند اصل کارت ملی و کپی از تمامی صفحات شناسنامه
۲٫ارائه کارت بازرگانی در صورتی که در برند انتخابی حروف انگلیسی و یا کلمات لاتین استفاده شده باشد.
۳٫ارائه ۱۰ نمونه از برند انتخابی در ابعاد ۶*۶
۴٫اگر برند مورد تقاضا دو بعدی است باید از دو وجه برند تصویر تهیه کرده و ارائه کنید.
۵٫در صورت ۳ بعدی و یا چند بعدی بودن برند مورد تقاضا باید از چند جهت برند تصویر تهیه و ارائه شود.
۶٫اگر برای ثبت برند خود از وکیل قانونی استفاده می کنید باید وکالتنامه آن را ارائه کنید.
مدارک مورد نیاز برای ثبت برند دوغ به صورت حقوقی عبارت است:
۱٫ارائه مدارک شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه برای اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت
۲٫ارائه کارت بازرگانی در صورتی که برند دارای حروف انگلیسی و یا واژه ای لاتین باشد.
۳٫ارائه روزنامه رسمی که آگهی های شرکت در آن منتشر می شود.
۴٫ارائه مدارک ثبتی شرکت مانند اساسنامه نهایی و تایید شده شرکت، اظهارنامه، اقرارنامه و شرکت نامه
۵٫ارائه ۱۰ نمونه از برند انتخابی در ابعاد ۶*۶
۶٫اگر برند مورد تقاضا دو بعدی باشد باید از دو وجه برند تصویر تهیه کرده و ارائه کنید.
۷٫در صورت ۳ بعدی و یا چند بعدی بودن برند مورد تقاضا باید از چند جهت برند تصویر تهیه و ارائه کنید.
۸٫اگر برای ثبت برند خود از وکیل قانونی استفاده می کنید باید وکالتنامه آن را ارائه کنید.