راهنمای خرید برند و یا ثبت-ایمان به برند انتخابی

نکته مهم دیگر در انتخاب نام برند ایمان داشتن به آن برند می باشد زیرا هر برندی نیازمند یک لوگو یا تصویر می باشد که بدین شکل می توان به یک برند شخصیت حقوقی داد. انتخاب این تصویر انتقال طرز فکر شما به مشتری می باشد و بیانگر بها و اهداف برند شخصی شما می باشد. به عنوان مثال برند APPLE یک ظاهر ساده دارد ولی از یک فرهنگ و آیین همکاری انسانی بهره می برد. یکی از این آیین ها ایثار و داوطلبی می باشد. این امر از تبلیعات و ابداع محصولات نوآورانه شروع شده و تا سرویس پاسخگویی به مشتریان ادامه خواهد داشت بنابراین برند فوق به شکل احساسی، یک انسان گرا می باشد که به شکل حقیقی به افراد متصل می گردد. زیرا زمانی که مشتری محصولی را خریداری می نماید یا از خدماتی بهره می برد، جزئی از برند محسوب می شود، بنابراین برند باید از یک ثبات برخوردار باشد. نکته بعدی ساختن برند و حفظ و  نگهداری از آن می باشد. می دانیم انتخاب نام تجاری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که مستلزم رعایت یک سری اصول می باشد. مردم از طریق برند محصولات و خدمات شما را می شناسند بنابراین باید دقت کنید و در امر انتخاب برند کمی تامل فرمایید زیرا این نام تا آخر همراه شما خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.